Domov Kúpelnové študio, obklady a dlažby Obklady a dlažby STROHER

Produkty


STROHER

O výrobcoch a značkách

Nové priestory: v roku 1884 sa zdalo jasné. Na účely rodiny mieru, muž nemal sťažoval šéf a žena jednoduché. A tak mali fixovaná na voskovanie a čistenie drevených podláh a udržiavanie rodinných oblečenie. Priestor by ženy väčšinou s háčkovanie, vyšívanie, a čaj kruhu.



Ale potom začala revolúcia. Levi Strauss Franke a Heinrich Hesse Ströher začala svoju kampaň za anwendungsrobuste ľahkú starostlivosť. U oblečenie a do pôdy: Blue Jeans a extrudovaného keramické. Pre self-image pre mužov je nebezpečná vec - pre Ströher 125-ročnou históriou úspechu.


Výsledok: s džínsami a extrudované keramiky určené na slobodu dnes. Má džínsy v roku 2009, však, ako unisex, tak jasné v extrudovaného keramickej dnes rolí. To má doska pri výbere svojho vkusu výstrely. A ako to je dnes v zmysle rodinných mieru pre mužov lepšie, nie len si sťažovať. Takže to vyzerá, ako by tá žena je dnes nielen svoju slobodu, ale aj tvar človeka to isté.


Ale výhody extrudovaného keramiky sú tiež orientované. A ako muži sú rýchlo spýtal sa znova - a tiež integrovaná.


Vtedy, rovnako ako teraz: "Made in
Germany". V roku 1887, tri roky po produkcii svojich extrudovaných keramických Ströher vzal, britského impéria prijala zákon, ktorý predpísané presné označenie pôvodu pre každý produkt. Cieľom bolo, aby značka pre všetky non-anglickej výrobky a vyprovokovať k bojkotu. V skutočnosti, však, "Made in Germany" bol transformovaný do sveta vo veľmi krátkom čase pečať. Ströher keramiky je "Made in Germany".

A nielen, že prežil, ktorý zvyčajne má silné gény. Vytláčanie Ströher gén je predmetom jasné kód čo najpružnejšie a ako odolné podľa potreby. V novom, 2008 v Dillenburg odišiel do High-Tech Štart-Extrudierzentrum jeden je zriadený na vytláčanie z najbližších 125 rokov inovácií - a na "Made in
Germany" 2134.



Extrudieroffensive: pútavé copy miesto. Ak jeden je skopírovaný z rôznych strán, pri uvádzaní na trh postup pre extrudovaný keramické obraz a text jazyk, potom je to veľký kompliment. Ale pre Ströher žiadny dôvod, prečo u nás rok stého výročia k odpočinku. Máme ešte väčší dôraz na naše aplikácie odborných znalostí a tiež tak radi podelili ďalšie stimul.


2009, berieme pár esá. To dáva dealer viac verkaufsargumentativen priestoru. Vydavateľ ďalšie koncepčné a technické použitie priestoru. A koncovým užívateľom väčšiu voľnosť designu. V uzavretých a otvorených priestorov. Z toho dôvodu sa v miestnosti. Od malých až po veľké - kockované formátu. Pevných inštalácií stratiť.


Naša classic - "pôvodný vytlačeného z vonka dovnútra" - sme sa s ohľadom na naše esá na mieste: "priestor-extrudovaný keramika - a prax-orientovaný". Pre zdatných je ťažšie ako kópia.

 

 

Vytlačovacie, čo je genetický kód podnikania Ströher. Výsledok: prízemný mráz - a fasádne keramiky. Je Ströher Specialist - od roku 1884. A akumulovanej znalosti získané, ktoré používajú zodpovedne a dôsledne je skutočne cenný odkaz na spoločnosť. Uvedomujeme si, teraz viac ako inokedy.





High-tech Ströher Extrudierzentrum: Tu sú extrudovaný povrchu vyrobeného tovaru a vybavenie v moderných jedno-rúra "technológie.
Ströher ponúka všestrannú rad vysoko kvalitných seba-produkcie, vyrábané na svete s tým, čo je pravdepodobne jedným z najmodernejších výrobných závodov pre vytláčané keramické - samozrejme "made in Germany". Novo zavedené série X-extrudovaného do nových veľkých formátov, Keraelemente ® alebo tvarovanie zvýraznenie "Loftstufe sú výsledky tvorivej prieskumu extrudovaných formu, formát a aplikácie hranice.

® Okrem extrudovaný výrobok povrchu - ako Keraplatte ® a Keraelement až do veľkosti 40 x 60 cm - Ströher môže pochváliť širokú škálu keramických dielov. Dôvodom je firemnej filozofie: na tak to je forma časti, s ktorými keramická podlaha je len perfektný. Ako pohodlné to je, keď si môžete vybrať zo širokej škály keramických foriem, každý vie, kto je pri hľadaní optimálneho lemovanie, schody alebo základné riešenia.


Loftstufen, a Keraelement ® - Hlavné témy keramických sezóne 2009.
A jedným z výsledkov nového závodu v Dillenburg.